Kenichi-san Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du kjøper da ikke en ny konsoll for å spille gamle spill? Nei, men det finnes de som sitter igjen med spill de ikke rakk å spille ferdig denne generasjonen eller bare generellt sett vil spille de gamle spillene en og annen dag. Hvis jeg kunne slippe å ha PS3'n i tv-benken om PS4'n kunne lest spillene, så hadde dette vært ypperlig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du kjøper da ikke en ny konsoll for å spille gamle spill? Tja, det var den største grunnen til at jeg kjøpte Wii, fordi min GC døde Twilight Princess fristet også x) Jeg gjør som PS4, jeg venter en liten stund til prisen går ned og en del gode spill blir tilgjengelig. Jeg kommer nok til å kjøpe alle til slutt. (Denne generasjon kjøpte jeg med 2-3 år mellom hver gang). Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Blir veldig spennende å se hva MS kommer med. Det blir vel "Metro-Xbox 8" med firkantede fliser, stor oppstandelse og hat i lange baner. Og da kommer jeg til å le høyt Det gjør ikke meg noe, men det er jo en del som ikke liker denne design trenden. Personlig har jeg både Win8 og WP8 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg håper mest på noe litt nytt som gjør spillet mer engasjerende. Husker reklamene for COD til Wii der en fyr hoppet rundt og hev seg ned osv. Selv om Wii viste seg å skuffe der hadde det vært stilig om de klarte å utnytte kinect på en god måte i mer voksne spill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tror nok ms vill inkludere kinect 2 med den nye konsollen mot et tillegs gadget.. da blir det enklere for devs å integrere kinect med spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Spillsidene er rene ryktebørsen i disse dager. Det er ingen som har sagt at Microsoft vil vise sin neste konsoll i april, men det ryktes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå