Eriksendrul Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nettop oppgradert dataen min og sitter igjen med brukbare deler fra den andre som fortsatt drar det meste av spill på medium/high settings utenom de aller nyeste.( kjører for eks Crysis 3 på medium med noen av de mest krevende specsa på low ) Processor : Intel Core i5 650 @ 3200MHz 6 gb 1333 ram DDR 3 3 stk hardisk ( litt gamle som blir totalt 1 TB ) Sapphire radeon hd 6870 1 gb ddr 5 pci-e Mainboard : Asus P7H55-M PRO Hiper Type M 530 W strømforsyning. Hva syntes dere jeg burde ta for dette ? Jeg tenkte rundt 2-3.000 kr ? Har ikke solgt noen hele pc`r før så vet ikke helt hva jeg burde gjøre/se etter før jeg selger den. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ingen som har noen tips om hva jeg burde gjøre med dataen utenom formatering ? Evt om noen andre har noen andre tall og komme med ang pris ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ang. pris; Finnes varene fortsatt i nettbutikk så del nåværende nypris på 2, er de utgått (finnes ikke lenger for salg) så del prisen du engang ga på 4. Er varene over tre år gamle del prisen på 8. Dt gir sånn ca hva du kan forvente å få. Endret 25. februar 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Lag en annonse på Finn.no. Skriv med store bokstaver at det er en super gaming-PC, som drar absolutt alle nye spill på maks i høyeste oppløsning. Også krever du ca 1,5X så mye som du ga for den. DVS 15000 om du betalte 10000. Det er alltid en idiot der ute Tiltman sitt svar er realistisk da Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Tenkte muligens og legge den ut på finn til 3500 kr eller det til høyeste bud. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ang. harddiskene: Kjør en Wipe på de, jeg anbefaler og bruke CCleaner også wiper du alle diskene helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå