King_Balthazar Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Lørdags kveld satt jeg å surfet på min Galaxy Note N7000, kjøpt for 14 måneder siden. Plutselig begynte skjermen å blafre, og litt senere skrudde den seg av. Søkte litt på nettet. Og i følge en xdadevelopers-bruker var dette grunnet en batterifeil, og at jeg måtte sjekke om batteriet bulte og i såfall få det byttet så snart som mulig. Vel, batteriet på telefonen buler litt det (nok til at bakdekselet går på med vanskeligheter), og telefonen har blafret med skjermen og skrudd seg av 2 ganger etter dette. Hvilke rettigheter har jeg til å få batteriet byttet av butikken/produsenten? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det kan nok ingen her svare deg på med de opplysningene du gir. Verkstedet må nok se på den saken før de kan ta en avgjørelse på det. I de aller fleste tilfeller er bulet batteri en følge av slag/støt, eller væske. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Batterier har 2 års reklamasjonsrett i Norge, så det burde ikke være et stort problem. Vanskelige forhandlere kan man dessverre ikke sikre seg mot, men det er jo mulig å prøve? Ellers koster ikke nytt originalt batteri all verdens, ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå