Cuneax Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vi har fisket fram de heiteste fjernsynsapparatene.Her er de 10 mest populære TV-ene Lenke til kommentar
soglend Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Panasonic vt50 fortjener bedre plass enn 6.! Men så er jo dette en sammenligning av "populære" tver. Tven til hvermannsen er IKKE for oss hifi-entusiaster Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Samsung UE55ES8005 har dårlig innsynsvinkel sier dere. Kan hende jeg har misforstått hva innsynsvinkel er. men jeg kan glatt sitte nærmest vannrett ved TVen og se hva som skjer på skjermen uten problemer det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
soglend Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Samsung UE55ES8005 har dårlig innsynsvinkel sier dere. Kan hende jeg har misforstått hva innsynsvinkel er. men jeg kan glatt sitte nærmest vannrett ved TVen og se hva som skjer på skjermen uten problemer det hele tatt. Sett den ved siden av panasonic vt50 så skal du se hva innsynsvinkel innebærer ;-) man ser det med en gang man går til elkjøp og sjekker tv-veggen Lenke til kommentar
maddog69 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ganske så åpenbart at artikkelforfatter har Samung TV hjemme Panasonic burde vært representert helt i topp her. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ganske så åpenbart at artikkelforfatter har Samung TV hjemme :)Panasonic burde vært representert helt i topp her. Nei. dette er fra prisguiden, hva brukere ser på mest.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ganske så åpenbart at artikkelforfatter har Samung TV hjemme Panasonic burde vært representert helt i topp her. Jeg har en gammel LG-TV Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 5. Samsung UE40ES5505 Dere skriver at denne er 100 Hz, men det er snakk om 100 Hz CMR. I praksis er det snakk om 50 Hz med litt juks for å få det til å virke som om det er 100 Hz. Burde endre litt i artikkelteksten så folk ikke går fem på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Plukka opp 4 plass tvn til 3 lapper i et impuls kjøp fra exspert.. Nydelig bilde ingen baklys problemer Lenke til kommentar
Toulon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Plukka opp 4 plass tvn til 3 lapper i et impuls kjøp fra exspert.. Nydelig bilde ingen baklys problemer Hvordan fikk du til det? Den koster vel over 10k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå