Gå til innhold

Ønsker å vite mer om Piratpartiet i Norge

Anbefalte innlegg

kanskje piratpartiet har noen positive meninger, men jeg vil ikke ha et parti på stortinget som kun er et par butthurt kids som ble lei seg fordi at piratnedlastning er "ulovlig". og yeah right, om piratnedlastning blir lovlig, så gidder ingen lenger å lage filmer, spill etc. med kvalitet, fordi de bare taper penger på det.

piratpartiet og alle som følger dem er kun noen butthurt kids som gråter fordi tenk om piratebay ble sperra a, tenk så vanskelig det er å bruke en VPN for å motta magnet-linken på piratebay, stakkar folk.

hvis vigrid var in the biz folkens da kunne dere stemt på en fornuftig politikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er piratkopiering med kamera ulovlig? Altså det å ta et bilde av et verk en kunstur f.eks. malt/tegnet?

Ekstremt få kunstnere so bryr seg om piratkopiering. De som tjener litt for mye penger på å gjøre ingenting, det er de som bryr seg om dette.

Lenke til kommentar
kanskje piratpartiet har noen positive meninger, men jeg vil ikke ha et parti på stortinget som kun er et par butthurt kids som ble lei seg fordi at piratnedlastning er "ulovlig".

Det er ikke det PP handler om.

og yeah right, om piratnedlastning blir lovlig, så gidder ingen lenger å lage filmer, spill etc. med kvalitet, fordi de bare taper penger på det.

Dette er en avsporing fra din side, men jo, selv om forretningsmodellen forandres så betyr ikke det at man ikke kan tjene penger på det. Betaler du for å lese nyheter på nett, f.eks.? Nei? Det er fordi de som regel har alternative inntektsmodeller.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Siste svar her er nå ca. fire måneder gammelt, så om det ikke er moderatorene imot, så tenker jeg at jeg oppretter en tråd med litt mer strukturert innhold og kildehenvisninger, hvor folk kan spørre en (eller flere) listekandidat(er) direkte.

Det virker som om folk ønsker å vite hva Piratpartiet står for, i forskjellige saker utenom bare dette med motstand mot DLD og fri ikke-kommersiell fildeling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...