kongefritt Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvorfor har overklokking.no hacket forumscriptet sitt? slik at de kan velge om det er "skjulte" redigeringer av andres poster? for normalt sett så skal det stå "redigert av: yummy" i den posten.. men det har overklokking.no fjernet.. er de redde for å vise sitt "sanne" jeg? linker: redigert innlegg: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...148297&start=20 uredigert innlegg: http://www.bjaaland.net/hw.no/yummy.jpg er det bare jeg som syns dette er feig opptreden ifra moderatorne? (jeg skriver moderatorene da dette ikke skal rettes mot en moderator, dette er da ikke personangrep.. ) Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 I og med at vi kjører samme forum som Amobil.no, Barbara.no, Akamera.no, Gamer.no, Hardware.no, Programmer.no, Sourcecode.no og Windows.no er nok ikke dette spesielt for Overklokking.no sin del av forumet. Hvorfor det er slik vet jeg ikke - det er ikke et valg tatt av oss i Overklokking.no. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvorfor har overklokking.no hacket forumscriptet sitt? slik at de kan velge om det er "skjulte" redigeringer av andres poster? for normalt sett så skal det stå "redigert av: yummy" i den posten.. men det har overklokking.no fjernet.. er de redde for å vise sitt "sanne" jeg? linker: redigert innlegg: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...148297&start=20 uredigert innlegg: http://www.bjaaland.net/hw.no/yummy.jpg er det bare jeg som syns dette er feig opptreden ifra moderatorne? (jeg skriver moderatorene da dette ikke skal rettes mot en moderator, dette er da ikke personangrep.. ) Herregud. Du siterer et innlegg, innlegget blir endret, er det så forbanna utrolig at sitatet blir endret da? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 I og med at vi kjører samme forum som Amobil.no, Barbara.no, Akamera.no, Gamer.no, Hardware.no, Programmer.no, Sourcecode.no og Windows.no er nok ikke dette spesielt for Overklokking.no sin del av forumet. Hvorfor det er slik vet jeg ikke - det er ikke et valg tatt av oss i Overklokking.no. merkelig at i de fleste andre tilfeller av andre moderatorer, så står det "innlegg redigert av: moddisnick", men aldri når det er du som gjør det... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 I og med at vi kjører samme forum som Amobil.no, Barbara.no, Akamera.no, Gamer.no, Hardware.no, Programmer.no, Sourcecode.no og Windows.no er nok ikke dette spesielt for Overklokking.no sin del av forumet. Hvorfor det er slik vet jeg ikke - det er ikke et valg tatt av oss i Overklokking.no. merkelig at i de fleste andre tilfeller av andre moderatorer, så står det "innlegg redigert av: moddisnick", men aldri når det er du som gjør det... Det gjør det nok ikke, nei! Kan du kanskje bevise det? Du sier i første innlegg at du ikke driver med personangrep - hva er så dette? Du er på farlig tynn is nå... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 yummy fikk nok "hacket" forumet ja. herregud så latterlig. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 yummy fikk nok "hacket" forumet ja. herregud så latterlig. Ja, jeg er en skikkelig storhacker! Med mitt ondskapsfulle glis sitter jeg i en mørk avkrok i stua hvor lyset fra skjermene bare så vidt klarer å trenge igjennom svoveldampen. Jeg lever utenfor loven, og mitt største og helligste mål i livet er å hacke små forumbrukere og tviste og vri på innleggene deres. Jeg er tvers igjennom ond, og slakter katta di om du ikke er forsiktig! Det var vel stort sett essensen i kongefritt sin verden? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg skjønner hvorfor forumbrukere alltid hinter til deg når de snakker om ondskapsfulle moderatorer yummy Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 At det ikke fremgår når moderatorer og administratorer redigerer sine og andres poster, er overhodet ikke noe yummy skal lastes for. At dere i det hele tatt oppfører dere slik, og trekker slike slutninger mot en administrator blir sett på som særdeles frekt. Ser jeg flere personangrep her nå blir ban-listen utvidet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har vel bidratt litt til det selv, ja. Men jeg har da blitt mye mildere med tiden? Husker jeg fikk en PM fra en eller annen som savnet den "gode, gamle moderator yummy". Jeg går ut fra at vedkommende hintet til den tiden da jeg ikke la så mye imellom når jeg svarte forumbrukere. Den gang ble det også tolerert, men nå - siden jeg er moderator - kreves det nesten at jeg har glorie over skolten og fjærfyk på ryggen. For mange sarte sjeler som har begynt å bruke forumet, er jeg redd for. *dyypt sukk*. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har vel bidratt litt til det selv, ja. Men jeg har da blitt mye mildere med tiden? Husker jeg fikk en PM fra en eller annen som savnet den "gode, gamle moderator yummy". Jeg går ut fra at vedkommende hintet til den tiden da jeg ikke la så mye imellom når jeg svarte forumbrukere. Den gang ble det også tolerert, men nå - siden jeg er moderator - kreves det nesten at jeg har glorie over skolten og fjærfyk på ryggen. For mange sarte sjeler som har begynt å bruke forumet, er jeg redd for. *dyypt sukk*. Jeg kan godt ta over den gamle rollen din. Lenke til kommentar
kodaken Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 yummy fikk nok "hacket" forumet ja. herregud så latterlig. Ja, jeg er en skikkelig storhacker! Med mitt ondskapsfulle glis sitter jeg i en mørk avkrok i stua hvor lyset fra skjermene bare så vidt klarer å trenge igjennom svoveldampen. Jeg lever utenfor loven, og mitt største og helligste mål i livet er å hacke små forumbrukere og tviste og vri på innleggene deres. Jeg er tvers igjennom ond, og slakter katta di om du ikke er forsiktig! Det var vel stort sett essensen i kongefritt sin verden? Først så må jeg si at jeg venter å bli bannet etter dette innlegget, men det er helt ok fordi jeg allikevell er ferdig med dette forumet. Det var nå litt rart da fordi at når noen redigerte innlegg så stod det vist ? Ihvertfall indikerer tråden her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...er=asc&start=20 som førte meg til tråden her http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=2;t=000917;p=1 og på den andre siden i denne tråpd - her http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=2;t=000917;p=2 siterer fra et innlegg du visstnok har lagt inn ? siter start > Jeg har ikke lyst å kommentere dette - dette er rett og slett for dumt. Men jeg sier dette: 1: Jeg sitter bak en proxy, sammen med flere andre. Vi har alle samme IP. 2: IP'n er ikke fast på denne proxyen. 3: Internet er en verden der det går an å opptre anonymt - og som en annen person. Ut over dette har jeg ingen kommentar. _________________ Daglig leder ved www.overklokking.no Sist endret av yummy den 31 Mar 2003 04:04, endret 3 ganger < siter stopp Men hvorfor vises det da nå at du ikke redigerer innlegg mer ? tilogmed andre sine innlegg ?? At du får være moderator for et websted som skal prøve å fremstå som seriøs er rart etter at jeg leste en oppsummering av din virksomhet i en post av Core.nfo her http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=2;t=000917;p=5 Lenke til kommentar
kodaken Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 At det ikke fremgår når moderatorer og administratorer redigerer sine og andres poster, er overhodet ikke noe yummy skal lastes for. At dere i det hele tatt oppfører dere slik, og trekker slike slutninger mot en administrator blir sett på som særdeles frekt. Ser jeg flere personangrep her nå blir ban-listen utvidet. Du enten lyver eller er uvitende ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hva var vitsen med denne tråden egentlig? Barnslig oppførsel av trådstarter Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 kodaken er utestengt i en måned pga. hets av moderatorer samt flaming. For øvrig er det snakk om snø som falt i fjor - saken er ute av verden, og det skader bare for Overklokking.no og Ocshoot.no at folk fortsatt kverner på gammal graut. Husker jeg ikke feil, har også Nils Gjendem uttalt at han var lut lei slikt - og det var vel også en av grunnene til at Ocshoot.no holdt på å bli nedlagt. Er ikke sikker, men det er nærliggende å tro. I stedet for å drive med hetsing av den ene eller den andre siten, burde folk bruke tiden på noe mer fruktbart. På forumet til hardware-nettverket har vi valgt å ikke tillate slikt tøv (skulle det være en tråd vi har oversett, gi beskjed). For øvrig er kodaken sin kritikk rettet mot meg spesielt - jeg siterer fra TST sitt innlegg litt opp i tråden: At det ikke fremgår når moderatorer og administratorer redigerer sine og andres poster, er overhodet ikke noe yummy skal lastes for. At dere i det hele tatt oppfører dere slik, og trekker slike slutninger mot en administrator blir sett på som særdeles frekt. Ser jeg flere personangrep her nå blir ban-listen utvidet. Jeg stenger denne tråden ettersom den er svært lite konstruktiv og bare avler flaming. Seriøs og begrunnet kritikk / tilbakemeldinger er hjertelig velkommen, men spar oss for barnehagementalitet er dere snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg