Gå til innhold

[Løst] 4 pin vifte kontakt til molex

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å slenge inn et par vifter i pc-en min, men hovedkortet mitt har ikke plass til mer enn 4 vifter. Jeg har ikke råd for øyeblikket til en viftestyring. Jeg lurre på om noen vet hvor jeg får tak i en 4 pin vifte kontakt splitter eller en 4 pin til molex adapter???

EDIT: skrivefeil, jeg mente 3 pin, ikke 4 pin.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller vel ingen rolle om det har flere...

Her har du derimot en på salg til en slikk og ingenting: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461619

Nei, gjør ingenting med flere. Men jeg trenger bare til en vifte. Tror det er en slik jeg et ute etter: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kjoeling/Viftestyring/Diverse/Potmeter-m-kabel-og-skruer-Viftestyring-29973-p0000097945.aspx

Lenke til kommentar

Ettersom du nevnte at du ikke hadde råd til viftestyring gikk jeg ut fra at pris også var et argment. Kan ikke se hensikten med å betale MER for mulighet for færre vifter. Men det er nå meg...

Jeg ville vel egentlig bare funnet frem saksa og (el)-teipen, men 20kr for et adapter er jo ganske bra det også. :)

Lenke til kommentar

Ettersom du nevnte at du ikke hadde råd til viftestyring gikk jeg ut fra at pris også var et argment. Kan ikke se hensikten med å betale MER for mulighet for færre vifter. Men det er nå meg...

Jeg ville vel egentlig bare funnet frem saksa og (el)-teipen, men 20kr for et adapter er jo ganske bra det også. :)

Jo ja, jeg ser den. Jeg trenger egentlig bare en billig adapter som jeg kan bruke til jeg får råd til viftestyring. Tenkte meg en corsair link, men det blir enda en stund til. Den adapteren du hadde en link til funker sikker helt fint, så da får jeg se hva det blir til.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...