chrisse Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Heisann Jeg kjøpte meg en multifunksjon-skriver for noen måneder siden, det er en HP Photosmart 5510. En billig en for å si det rett ut Men nå i det siste så har skriveren slått seg litt vrang, det som skjer er at jeg og kjæresten ikke alltid får "kontakt" med skriveren selv om skriveren og datamaskinene er koblet til det trådløse internettet våres. Får bare opp at "skriveren er ikke koblet til Internett" noe som den faktisk er. Og kanskje den glimter til og skriver ut 3-4 ark og så kutter den ut og får opp samme feilmelding "skriveren er ikke koblet til Internett" Vi har prøvd og skru av og på skriveren flere ganger, men denne hendelsen bare repeterer seg. Noen som har noen råd eller tips om dette problemet her? Hvis ikke blir jeg bare kjøpen meg en ny skriver. mvh. Chrisse Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Står skriveren langt unna den trådløse routeren? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har dette problemet vært hele tiden eller har feilen plutselig oppstått ? Er det byttet nettoperatør, har du oppgradert datamaskinen i perioden ? Bruker du Telenor ?, hvis ja så gå inn på "mine sider" og se hva passordet/kryptering som står der. Har du sjekket at passord/kryptering er riktig i skriveren ? Har du flyttet skriveren ? Anbefaler og slette hele skriveren fra maskinene og sette skriveren opp på nytt helt fra bunn "resette skriveren også". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå