Solaar Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg er helt uenig, se på forskjellen når Dembele og Parker mottar ballen, Parker MÅ ha flere touch og han må løpe litt rundt med ballen før han sentrer, hver eneste gang. Dembele mikser spillestilen sin og er uforutsigbar, han kan sentre på entouch og han kan ta ballen fremover men du ser ham aldri ta små piruetter og løpe i flere sekund på måfå mens han ser etter passningsalternativer. Det er klasseforskjell på det offensive bidraget til disse to og jeg håper Parker får beskjed om å holde seg tilbake og vinne andreballene som detter ned rundt Carroll, da er halve jobben gjort. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Caulker hatt to fine sjanser nå Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Grei kamp av jussi så langt.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg er helt uenig, se på forskjellen når Dembele og Parker mottar ballen, Parker MÅ ha flere touch og han må løpe litt rundt med ballen før han sentrer, hver eneste gang. Dembele mikser spillestilen sin og er uforutsigbar, han kan sentre på entouch og han kan ta ballen fremover men du ser ham aldri ta små piruetter og løpe i flere sekund på måfå mens han ser etter passningsalternativer. Det er klasseforskjell på det offensive bidraget til disse to og jeg håper Parker får beskjed om å holde seg tilbake og vinne andreballene som detter ned rundt Carroll, da er halve jobben gjort. Jeg er ikke uenig med deg jeg, men jeg tok det ene eksempelet jeg husket i farta og det var Parker sitt. Ingen tvil om at Dembele er langt bedre offensivt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Herregud som West Ham lemper. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Holtby av ja, ikke overraskende. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Da får Siggy 20 min mer enn vanlig , håper han får til litt idag da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ade, de forspilte sjansers mor Herreguuuuuuuud! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Helvete, Ade. Den skal du putte. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 I stolpen Siggy, faen nesten. Ade din jævel DEN skal du sitte Lenke til kommentar
Payung Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha, godt gjort Ade. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Hva faen gjør forsvaret?! Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 AHAHAHAHA!!! JAAAAAAAA Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Vertonghen av alle opphever den, pokker altså.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 ................... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Vårformen på vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå