Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vi trenger ikke ett rødt kort på Moussa idag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ballen går ikke vår vei i 50-50 situasjoner, herlig blokk av Walker! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Meget god redning av Jussi. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jepp, veldig god(desverre) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Få en Bale-spesial nå da.. Pft.. Får håpe dette var den dårlige omgangen vår, trenger et løft. Endret 25. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Tenkte det samme, er jo overtid. >Holde flyten Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Er det hespetreet der i studioet? Mrs.Obvious og utvasket trønder-dialekt, huff. OG Wikestad?! Herre min hatt.. Endret 25. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Synes dommeren lar West Ham slippe unna med mye. Gidder ikke vise fordeltegn engang på klare frispark. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Typisk kamp mot Allardyce-lag dette. Fysisk og mye hodedueller. Jeg hater det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Synes dommeren lar West Ham slippe unna med mye. Gidder ikke vise fordeltegn engang på klare frispark. Føler 50-50 situasjonene og ballen går West Ham sin vei, men vi er utrolig treige fremover i øyeblikket, null bevegelse rundt f.eks Parker da han avanserte, null samhandling til tider som mot Lyon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Hvorfor sier de i studio at Carroll tok sitt første straffespark i karrieren? Han brant en i Liverpool-trøye mot Chelsea. Endret 25. februar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Han SKÅRET sitt første. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg synes forresten at det var morsomt at kommentatoren sa Parker var den første som hadde blitt årets spiller i England for West Ham i Premier League siden Bobby More i 60 eller når det var. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Føler 50-50 situasjonene og ballen går West Ham sin vei, men vi er utrolig treige fremover i øyeblikket, null bevegelse rundt f.eks Parker da han avanserte, null samhandling til tider som mot Lyon. Det er fordi løpene allerede er gått og angrepsspillerne er på retur når han har rukket å ta piruetten sin og løpt sidelengs frem og tilbake før han ser etter passningsløsninger. I andre vil jeg se ham holde seg bak og la Dembele ta seg av spillet fremover, litt som det var når han og Modric spilte i lag. Parker er for treg. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det hespetreet der i studioet? Mrs.Obvious og utvasket trønder-dialekt, huff. OG Wikestad?! Herre min hatt.. Ikke et studio å rope hurra for akkurat. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Det eksempelet jeg tok var den ene gangen han avanserte med en gang, ingen rundt avanserer, det samme gjelder når Lennon prøver, er helt alene på høyrekanten og ingen overlapping. Dembele blir nok ikke på banen lenge, og har vært merkelig treg når han prøver å avansere, han burde tørre å prøve oftere dog. Holtby, Bale, Lennon og Ade har ansvar for å åpne rom når en forsvarsspiller eller Parker og Dembele prøver å avansere. Alt for stillestående fremover. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Problemet er vel at Dembele ikke akkurat glimrer for tiden. Kanskje det hadde vært en i de å flytte Holtby ned og få innpå Sigurdson eller noe. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Håper Tottenham seier her! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Eg vil se Tottenham foran Chelsea. Så nå får de få fingeren ut av rasshølet til Bale og la han gjøre sitt i fred! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Trenger musklene til Dembele så lenge som mulig, men ser nok Livermore eller Holtby inn i posisjonen hans i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå