johome Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ok , da får vi prøve oss på en annen fremgangsmåte. Kan du legge ut bilde av diskbehandling ? Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Da har jeg forsøkt igjen, jeg kom på at hovedkortet har en fast boot setting som tydeligvis gjorde at den hoppet over muligheten til å boote fra cd også, men det funker når en tar strømmen av pcen. Så etter å ha gjort det kom jeg inn og fant repair menyen. Jeg forsøkte 4-5 ganger men etter at den forsøkte å reparere seg selv startet den bare opp i samme menyen igjen uten å kunne starte vanlig. Så det fungerte ikke. Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Høyreklikke på C: , og merke den som aktiv. Kommer tilbake med mere , når du har gjort det. Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kan du åpne CMD som administrator. Skrive : bcdboot C:\windows /s C: Har du gjort det riktig vil du få frem dette : Restart , og sjekk om OS'et starter med bare den ene harddisken. Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 JADAAA!!!! GENIALT!!!!!!!!!!! Tusen tusen hjertelig takk, det funka som bare det:) Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Så bra at det funket til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå