EngineeringStudent Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Hei Jeg lurte på om noen av dere har bestilt fra karmaloop.com før? Er siden til å stole på og har de bra kvalitet? Alt er vel ekte? Noen erfaringer? Evt. noe annet dere vil si om siden? Trenger et veldig raskt svar og takk på forhånd :) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Absolutt en side du kan stole på 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Får masse spam derfra i Innboksen. De har jo nesten "salg" hver eneste dag, tviler på kvaliteten på produktene. Har selv ikke kjøpt noe derfra, er sikkert andre som vet enn meg. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Har bestillt derifra et par ganger og har aldri hatt noen problemer med produktene. 2 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Men kommer det gebyrer osv... når du bestiller til under en 1000 lapp derifra? toll evt.? skal bestille sko Endret 24. februar 2013 av FutureTalkshowHost Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 over 200kr, får du alltid med moms og toll. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Men har hørt at sko er tollfritt, men Moms kommer (25% av totalkostnad).. når betaler jeg for momsen? jeg betaler for produktet på hjemmesiden... Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Hvis du er usikker på hva det blir å koste kan du bruke den her: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Er den riktig? Den viser 0 ,- i MVA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå