NeEeO Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei, Dette året går jeg privat skole, men jeg må søke offentlig vgs sånn i tilfelle. Bedre føre var enn etter snar heter ett uttrykk Jeg prøver å søke 2.vgs fra vigo.no, når jeg velge "STP1 *Navn på min nåværende skole* " F[r jeg bare opp ett alternativ ved studiespess delen, det er IB ved to skoler. Hvis jeg velger skolen min fra 10.klasse, da s;ker jeg 1.klasse, og da f[r jeg opp alle alternativene av skoler. Hvorfor er det slik? Firsten er veldig nære 1.mars :/ Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er fordi når du skal over på VG2 på studiespesialiserende må du velge om du skal spesialisere deg innen realfag eller samfunnsfag/økonomi. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Hvordan velger jeg det elektronisk da? Jeg har allerede valgt det ved min skole. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Du velger "Realfag VG2" eller "Språk, samfunnsfag, og økonomi VG2" i lista. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Du velger "Realfag VG2" eller "Språk, samfunnsfag, og økonomi VG2" i lista. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå