Nikkor Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Hei! Har kjøpt meg en Audi A6 som bruktbil og har i ettertid funnet ut at vindusspylerne forran spyler for høyt, slik at de spyler over vinduet om jeg holder spaken inne helt. Hvis jeg bare trykker litt og litt treffer den vinduet som normalt, så det bryr meg egentlig ikke.. Men hvis de sjekker dette på neste eu kontroll vil det da bli en 2'er feil? Bilen hadde byttet panser før jeg kjøpte den, så jeg regner derfor med at de ikke har montert det 100% riktig siden det spyler over vinduet, og at det kanskje koster litt å få dette fikset på i ettertid.. Hva tror dere? Har forresten 3mnd garanti, så egentlig burde jeg jo kreve å få det fikset.. Det eneste de opplyse om var at panseret var skiftet. Endret 24. februar 2013 av Nikkor Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Nå vet jeg ikke hvordan dysene på din bil ser ut, men mange kan en enkelt justere litt på, og det er gjerne ikke mer enn litt som skal til. Angående pkk så vet jeg ikke om dette er noe de vil reagere på. 1 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Det sitter fast i panseret, virker ikke som det går ann å justere på de med hendene hvertfall.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kanskje med en slik? Ellers vil jeg tro du skulle klare deg like fint med en litt tykk nål. 2 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Se der ja, perfekt. Takk! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er bare å ta en nål e.l. og justere selv. Stikk den inn i dysa og juster den i den retningen du vil. Gjort på ett minutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå