Nautica Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Jepp, Canon lanserte 4 kameraer i dag, nettverks-kameraer Endret 19. september 2013 av Nautica Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jepp, Canon lanserte 4 kameraer i dag, nettverks-kameraer Nettverkskameraer? Jeg tipper at enten kommer nytt EOS-M til julehandelen starter, ca slutten av november, eller så blir det utpå vårparten. Eller ute i det blå.. Tor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) I følge canonrumors er det i siste versjon av DPP tilført et kamera som heter EOS-M2, Men ryktene sier at Canon ikke blir og lansere flere kameraer i år så er ikke godt og vite hva fremtiden bringer. Endret 21. september 2013 av Nautica Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 I følge canonrumors er det i siste versjon av DPP tilført et kamera som heter EOS-M2, Men ryktene sier at Canon ikke blir og lansere flere kameraer i år så er ikke godt og vite hva fremtiden bringer. Kan se ut til at det blir en rimelig lang dødtid med systemkameratørke fra canon. Slik jeg tolker det blir neste ikke før utpå våren, og da antagelig 750D. Det spøker nå både for nytt EOS-M og nytt 7D føler jeg. Mulig de legger disse på is og følger markedet fremover for å se an utviklingen. Tor Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja nå er jo EOS M så pass billig at det vel bare er å handle :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå