Gå til innhold

Bartenderjobb på et skisted i Alpene?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å prøve meg som bartender i Østerrike el Sveits til vinteren, og lurer på hvordan jeg bør gå fram for å finne jobb der. Er det noen som har noe erfaring med det her?

Jeg har kun et bartenderkurs fra et par år tilbake i tid, ingen jobberfaring. Det nærmeste jeg kommer det, og som kan være relevant ift å få jobb er at jeg har jobbet som servitør i Disney et år.

Jeg snakker engelsk, spansk, litt portugisisk og hadde tysk på ungdomsskolen i 3 år, men har glemt mesteparten av det siden jeg aldri har trent på det. Ikke noe fransk el italiensk. Åsså kan jeg jo seff sette opp svensk og dansk på CVen for å få det til å se mer imponerende ut :)

Hadde håpet å få min første erfaring som bartender her i Playa del Carmen, men siden de forandra reglene for å søke om arbeidstillatelse bare et par mnd før jeg kom hit, har det vist seg å være vanskelig....

Hvis noen vet noe om det, hvordan er mulighetene for å få jobb?

Hvilket land er best å søke i?

Vil jeg ha mulighet for å få jobb selv om jeg ikke har noe bartendererfaring?

Er veldig interessert i svar fra noen som har noe peil på dette, særlig hvilket land jeg burde satse på, og evt forskjeller mellom landene, særlig mtp lønn.

Og nei, dette er ikke noe jeg vil gjøre pga lønna, men det er uansett greit å ta med i vurderinga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...