Turk Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg har overklokket prosessoren min. les den min andre under topic "xp2200+ overklokking". pcn starter, men ikke skjermen... HVA FAN ER GALT? har prøvd me 2 skjermer.. har overklokket FSB fra 133 til 166 var dette lurt??? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 det kan være skjermkortet e.l. som ikke får nok strøm, ikke vet jeg Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 prøv å start maskinen mens du holder inne Insert. hvis det ikke fungerer så må du resette CMOS. det er en ting du nesten må lære deg hvis du skal overklokke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 gjik du rett fra 133 til 166 fsb?? da er nok cpu grillet. R.I.P neida, men som han over meg sa, finn cmos på hovekortet og resett den. leit i manualen om du ikkje finner den Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Samme hender av og til til meg oså. Det skjer når jeg overklokker for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå