Bluth Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Har denne fra Tommy Hilfiger selv, ganske solid jakke til vår/tidlig sommer. Jakken heter James så vidt jeg kan huske. Hvorhvor? Googlingen min er ikke topnotch virker det som. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 "Tommy Hilfiger" skrev han Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Hvorhvor? Googlingen min er ikke topnotch virker det som. Kjøpte min på butikken til Tommy Hilfiger i Stavanger sentrum, hvis du søker på: Tommy Hilfiger "James jacket" på Google så finner du noen nettbutikker som selger den. Her for eksempel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg skulle gjerne hatt en eller to nye vår-/sommerjakker. Har lyst på en veldig casual blazer som kan brukes med jeans/chinos og loafers/chelsea boots til daglig, gjerne litt ytterjakkeaktig. Den andre jakken er jeg mer usikker på, men kunne tenkt meg en windbreaker. Noen som har tips? Særlig til førstnevnte jakke, windbreaker skal jeg alltids klare å finne. En bomullsblazer fra boglioli, L.B.M. 1911 eller lignende vil nok være i nærheten av det du ser for deg. Enkelt å få tak i på f.eks. Yoox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå