Gå til innhold

Forslag til applikasjoner til Iphone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lag en app som jeg og andre offshore arbeidere kan bruke til å holde styr på turnusen våres ;-)

Man må kunne legge inn datoen man skal på jobb, og hvilken turnus man går... 2/4, 4/4, 5/5 (uker på/av) etc!!! Er nok eneste appen jeg kan komme på at jeg savner.

Derreter må man kunne se dette i kalenereden el. Hvorav de dagene/ukene man skal være på jobb endrer farge i kalenedren.

Lenke til kommentar

lag en app som jeg og andre offshore arbeidere kan bruke til å holde styr på turnusen våres ;-)

Man må kunne legge inn datoen man skal på jobb, og hvilken turnus man går... 2/4, 4/4, 5/5 (uker på/av) etc!!! Er nok eneste appen jeg kan komme på at jeg savner.

Derreter må man kunne se dette i kalenereden el. Hvorav de dagene/ukene man skal være på jobb endrer farge i kalenedren.

Altså en kalender med alarm og sånn?

Lenke til kommentar

Altså en kalender med alarm og sånn?

Var ikke helt slik jeg tenkte.

Si man har en turnus. Foreksempel 4 uker på og 4 uker hjemme.

Utreisedato er 21.02.2013

Man legger da inn utreisedatoen i appen, + turnusen man går, altså 4 uker på, og 4 uker hjemme.

Så lager appen det til slik at de dagene /ukene man er på jobb forandrer farge i kalenderen på telefonen (kan være en egen kalender som tilhører appen). Men det som er poenget her da, blir uansett at de ukene man er på jobb, så blir kalenderen (f.eks) blå (kun den tiden man er ute) og de ukene man er hjemme har kalenderen standard farge.

Da blir det litt lettere å sjekke i kalenderen når man er på jobb og når man ikke er på jobb ;-)

Er hvertfal eneste appen jeg savner!

Nb. Må være enkelt å fjerne turnusen sin igjen for å legge inn en ny turnus.

Nb 2. Turnusen kan fortsette i kalenderen foreksempel i 2 - 3 år eller mere. Dette er ikke noe stress dersom det er enkelt å legge inn ny turnus.

Skjønte du hva jeg mente nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...