su.z.r7 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei! Jeg lastet ned applikasjonen SnapChat for ikke så lenge siden, og har brukt den av og til..Når jeg skulle betale mobilfakturaen for noen dager siden, oppdaget jeg at jeg skal ha sendt flere meldinger til USA. Etter at jeg kontaktet min mobiloperatør, fikk jeg beskjed om at hver gang man sender en SnapChat melding,så sender man automatisk en SMS til USA. Stemmer dette? Er det noen andre som har hatt samme problem? Har snakket med andre SnapChat brukere, som sier at de ikke må betale for noe slikt..Mobiloperatøren sa også at det ikke stod noe om denne kostnaden i betingelsene for app'en.. Takk for svar på forhånd! : ) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article7128425.ece Ikke merket det selv tho 1 Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Dette skjer vel bare dersom man har opplyst hva telefonnr. sitt er i appen? Ellers kunne den vel ikke sendt meldinger fra ditt nummer? Hvis dette er tilfelle så er vel løsningen og fjerne nummeret ditt fra appen. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Virker veldig rart, men ikke merket noe jeg! Sender ikke mye til personer i USA heller da. Endret 26. februar 2013 av IT_Predator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå