Christian86 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Sorry, ville skrive bedre....bare begrensingen som ødela. Tingen er at jeg har en ME45 som har litt Irda problemer. Kjøpte den 24/7/03. 30/7 gikk den inn for første gang, så 2 uker så hadde jeg den til i dag så måtte jeg inn med den på nytt. Når jeg da kommer til butikken sier han bak disken "vi er bare forhandler, vi tar oss ikke avservice...du kan dra ned til Mobil Fiksern og forklare saken og be om låne telefon. Det kan ikke jeg hjelpe deg med" Helt fortumlet går jeg ned og spør hos Mobil Fiksern som sier at det er butikkens ansvar og samtidig skriver det skriftlig at jeg ikke kan få låne telefon uten å måtte betale for det. Oppe i butikken igjen så sier han på nytt "ja du må jo betale skal du ha låne telefon nå, du får vente 7 dager ogs så spørre dem igjen". Der rant det over for meg så han måtte hente daglig leder.....som ikke var tilstedet. hva skal jeg gjøre her? Syns dette nesten er latterlig. ikke får jeg låne telefon og butikken fraskriver seg faktisk ansvaret for service på et produkt de har solgt. Selv etter jeg har gjort dem oppmerksom to ganger på at det er deres ansvar Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Du har som regel ikke krav på lånetelefon dersom reparasjonen tar mindre enn en uke. Dette er en slags uskreven regel som de aller fleste butikken innen mobil/elektro praktiserer... Husk: du kommer som regel lengst med å være høflig, og ikke kreve noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå