Christoffero89 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har kjøpt god tv og skal nå kjøpe anlegg og kanskje bd spiller Vil ps3 jeg har være god nokk bd og 3D spiller eller bør jeg kjøpe noe stand alone? Hvis ps3 er god nokk kjøper jeg bare meg en soundbar hvis ikke kjøper jeg 2.1 anlegg med bd fra sony. Ææ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Den er bra nok for 99% av folk der ute. Om du har et high end tv så kan det nok lønne seg å gå for en litt nyere bluray spiller. Som fks Oppo BDP-103EU Om du har plass og vil ha surround så har Elkjøp tilbud på dette i dag. Dette er EISA vinneren for 2012-2013... http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino/HTE6750W/samsung-7-1-hjemmekino-blu-ray-ht-e6750w Kosta over 11000kr for et halvt år siden Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 De fleste BD spillere leverer i bunn og grunn samme HD bilde en ps3 holder lenge hvist man ikke will ha litt enklere betjening og "smart" funskjoner.. eller som larzen anbefalte oppo med god sd opscalering og støy reduksjon knall spillere men det koster.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå