Underlord Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 er det noen der ute som vet dette Lenke til kommentar
blackice Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: Underlord skrev (2002-02-13 10:39):er det noen der ute som vet dette Ut fra det jeg har hørt og lest så skal mp prosessorene være veldig overklokkings bare, uten at jeg kan få det bekreftet fra noe sted. Lenke til kommentar
Hurrle Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Siden du tydeligvis vil ha en spes stepping, er det noen som er mye bedre enn andre? Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 AGOGA Y stepping er best! Lenke til kommentar
Hurrle Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Er det noen spes grunn til at den er best? Best på overklokking? Hvor mye? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 I følge http://www.overclockers.com sin CPU-database, ligger de forskjellige AGKGA-steppingene stort sett på topp. Om dette kommer av at det bare er flere av dem enn andre steppings vet jeg ingenting om... Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det har vært 3 steppinger på XP til nå. AGKGA AGNGA AGOGA AGKGA kom først på markedet mens AGOGA kom sist. Jo høyere den 3. bokstaven er i alfabetet jo bedre er prosessoren. Dvs bedre resultat på overklokking. Pass på at prosessoren har Y på linjen under steppingkoden. Hvis den har et 9 tall eller et annet tall er den dårligere enn Y. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå