hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Østberg var uheldig, syntes ikke ho fortjener den slakta som gies her. Så klart sånt skjer men litt pes må de forvente i ett forum som dette... Nå var det heller ikke kun uhellet.... hun var rett og slett for dårlig i dag, vi lå laaaaangt lengre bak enn fallet utgjorde på flat mark. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Virka som Golberg tok det greit, sjølv om han såg ganske knust ut. Klarer han å reise seg har vi ein habil sprinter i mange år framover her. Østberg og Golberg bør legge opp med umiddelbar virkning. Amatører Pinlig kommentar. 3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvis Petukov er i form å gå for fult neste runde vil nok de andre lagene slite!!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 At slike ting skjer er selvfølgelig synd, men det kan skje med alle. Desverre skjedde det akkurat i VM og ikke for to uker siden. Jeg er glad for at USA vant, både fordi jeg liker de Amerikanske jentene, men også fordi det er viktig for sporten at en nasjon som USA hevder seg. Og som vanlig er det tilnærmet lynsjestemning blandt enkelte dersom man ikke leverer 11 av 10 ganger 5 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Og som vanlig er det tilnærmet lynsjestemning blandt enkelte dersom man ikke leverer 11 av 10 ganger Seff Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Støtter den Patrick. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Gratulerer Sverige med sølvet... bra de ikke tok gull Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ville heller at Sverige skulle vinne enn Russland jeg men. Gratulerer til Russland, og for en løper Kriukov er! Fantastisk mesterskap for han. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ville heller at Sverige skulle vinne enn Russland jeg men. Gratulerer til Russland, og for en løper Kriukov er! Fantastisk mesterskap for han. Hadde det vært hvem som helst annen enn Jønsson så hadde jeg vært enig... men unner ikke han gull i "kampen" mot PN. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 For en sprint av Russland, og for en spurt av Krijukov. At han er RÅ i klassisk var ingen hemmelighet, men at han skulle være like rå i fristil hadde jeg ikke trodd. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hadde det vært hvem som helst annen enn Jønsson så hadde jeg vært enig... men unner ikke han gull i "kampen" mot PN. Ja, ser den. Er egentlig enig, sa det her til en kompis; Unner Hellner gullet, men ikke Jønsson! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Norge går ut 50 sek bak i kombinert stafett. Har vis scjans der? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Der kommer det vel mye an på skia? Moan i form kan gå inn omtrent hva som helst, men han overbeviste ikke stort i den individuelle konkurransen. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har vel sjangs på medalje, men vi er avhengig av gode ski og et godt langrenn av alle mann. Moan er et usikkert kort. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg er usikker men at Norge kan "overraske" i sporet å ta gull vil ikke komme som en bombe... medalje bør vi ha en veldig god sjanse på. Nå er vel vår beste hopper den som er dårligst i løypa men han overasket meg absolutt positivt i den individuelle konkurransen tidligere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, for all del. Norge er absolutt en klar medaljekandidat. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke for å være nedsettende men ser absolutt ut som det ikke skal mye trening til for å gå like fort som de dårligste kombinertgutta i sporet... men skjønner selvfølgelig at det ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Graabakk tar stadig masse innpå. Kan fort se ut som det blir en 4-5 lag som kommer til å gå samla ut etter 1.etappe. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dette ser jo meget bra ut 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jepp... trodde ikke vi nesten skulle komme i tet allerede etter 1. etappe. Håvard kan alt fra overaske positivt til å tape over halvminuttet... mye står på han og denne etappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå