hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ut fra TV-kommentatorene så høres det ut som om Østberg er i god form så jeg tror hun holder, ble plutselig mye mer optimist nå... kanskje hun kan gi Falla en luke Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Så faller ho da.... Pokker! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Østberg og Golberg bør legge opp med umiddelbar virkning. Amatører Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 faller uten noen i nærheten, gi deg på ski... Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Helvete. Hvilke folk er det som er tatt ut til lagsprintene... Full sprekk og fall helt uten grunn.... Blæææææææææææææhhhhh. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dette var da som bare F*** Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Uhell kan skje hvem som helst, bare så ergelig at det skal skje i VM. Både Østberg og Golberg har hatt gode resultater å vise til tidligere. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Nja... Ikke i en sprint. Der tror jeg Østberg er mye bedre. Så du mener Weng ikke hadde gjort det bedre? Edit: Ble fintet ut av alle som mente Østberg var så bra men jeg hadde nok i utgangspunktet rett... ikke bare sprekker hun på siste som jeg fryktet men hu gikk på trynet også på flata. Endret 24. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Vi får trøste oss med en 4.plass men det er jo SURT til tusen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Så du mener Weng ikke hadde gjort det bedre? Hvem som helst hadde gjort det bedre. Kunne kjørt på med johaug Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dagens utfall tyder på at de ikke taklet det store presset de norske har som favoritter. Tviler på at det er ferdighetene som gjør til at du faller... 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvem som helst hadde gjort det bedre. Kunne kjørt på med johaug Johaug var vel ett dårlig eksempel... hun hadde nok gjort det bra tror jeg selv om hun er laaaangt i fra en sprinter. Hadde Johaug gått så hadde hun bare holdt en høy jevn fart i hele etappen. Dagens utfall tyder på at de ikke taklet det store presset de norske har som favoritter. Tviler på at det er ferdighetene som gjør til at du faller... Bra å høre at det ikke har med ferdigheter å gjøre... da må det være en annen grunn til at jeg også faller hver 10. meter jeg går på ski. Det er nok presset!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Herrenes finale... satse på at Sverige ikke tar gull, medalje kan de få. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) @ Nasciboy: Så du mener Østberg ikke kan å gå på ski enda? Endret 24. februar 2013 av LFCboy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Østberg møtte veggen før hun falt, så det hadde neppe gått uansett. Bra at noen andre vinner også Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Østberg var uheldig, syntes ikke ho fortjener den slakta som gies her. Klart det er kjipt at en medalje glapp der, men sånt skjer i idrett. Fikk skikkelig vodt av Golberg på det intervjuet der, han var jo helt knust. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Vi har blitt bortskjemte. For idretten greit at Norge driter seg litt ut og, selv om det er jævla kjedelig. 5 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Skulle egentlig sluppet på blitt intervjuet så tett opp i løpet etter et slikt utfall. Hva skal man si liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå