Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstrem megareksi - Hva skal jeg gjøre?..........

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre dette kort:

Har trent med vekter i 3 år ca, og har de siste 2 årene slitt ekstremt med megareksi... tørr ikke vise meg offentlig omtrent. Går bare i svære gensere og ingen som har sett meg i t-skjorte på 2 år... var nylig i syden(forstår ikke hvorfor jeg takket ja) og gikk da rundt i stor hettegenser, svettet i hel og det var rett og slett ett rent helvette..

hvordan skal jeg bli kvitt megareksien? blir det noe mer alvorlig nå ser jeg egentlig ikke noe stor vits i å leve :nei:Anonym poster: 37ee0e0a07614cefa3dd68198b7bd8f2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har slitt med det i to år og skjønner at dette ikke er noe du kommer til å takle alene, er neste steg profesjonell hjelp. Hvis du har en flink fastlege kan du snakke med han først og be om å bli henvist til psykolog el.l. og ta det derfra.

It gets better!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det handler jo om korleis du tenker, kanskje du burde spør deg ein del kritiske spørmål. Det er jo for det første ingen grunn til å være opptatt å ha så forferdeleg store musklar.

Lenke til kommentar

Det handler jo om korleis du tenker, kanskje du burde spør deg ein del kritiske spørmål. Det er jo for det første ingen grunn til å være opptatt å ha så forferdeleg store musklar.

For deg høres det sikket ganske latterlig ut. Men for meg, og sikkert ganske mange andre er det nesten alt som betyr noe.. vil at folk skal se på meg og beskylde meg for å gå på steroider omtrent..

Lenke til kommentar

Interessant spørsmål. Problemet ligger vel hovudsaklig av å bli akseptert av andre, eller at andre skal se på meg som noen jeg selv vet jeg ikke er (enda) . Til og med min egen familie har ikke sett meg i t-skjorte på 2 år+

Går jo også på eget selvbilde da jeg ikke ser meg selv i speilet etter å f.eks å ha vært syk, da jeg vet at jeg ser mindre ut da. Ser meg bare i speilet etter trening pga det er da jeg har pump..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...