Gå til innhold

Veske MacBook 13"


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått kjøpt meg en MacBook 13". Jeg ønsker å kjøpe en ganske billig skinn/jukseskinn etui/sleeve/veske til denne. Helst svart eller brun. Har sjekket www.dx.com og andre nettbutikker, men finner ingen liksom. Vet du om noen?

 

Kjøpte maskinen brukt, og den er 1 1/2 år. Spesifikasjoner:

Prossessor 2,4 GHz Intel Core Duo

Ram: 4 GB 1067 MHz DDR3

Skjermkort: NVIDIA Geforce 320m 256mb

Skjerm: 13 Tommers

Hardisk 250 gb

 

Hva mener du er en god pris? Den er i perfekt stand. Ser ny ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er litt vanskelig å si, bl.a. ettersom modellen i seg selv er nesten tre år gammel (MC516*/A). Hardwaren er dermed også flere generasjoner gammel, og produktserien "Macbook" (uten pro-ending) er for lengst utgått.

Likevel, en slik maskin vil jo være fullt brukbar den dag i dag, og Apple-produkter er vel kjent for langt tregere verdiavskrivning enn det meste annet. Jeg vil tro smertegrensen for hva jeg selv hadde betalt for en pent brukt variant ligger rundt 6000-6500. Over det, og en butikkny 13" Macbook Air til 9300,- blir mer appellerende.

 

Sleeve

Lenke til kommentar

Vel, det er litt vanskelig å si, bl.a. ettersom modellen i seg selv er nesten tre år gammel (MC516*/A). Hardwaren er dermed også flere generasjoner gammel, og produktserien "Macbook" (uten pro-ending) er for lengst utgått.

Likevel, en slik maskin vil jo være fullt brukbar den dag i dag, og Apple-produkter er vel kjent for langt tregere verdiavskrivning enn det meste annet. Jeg vil tro smertegrensen for hva jeg selv hadde betalt for en pent brukt variant ligger rundt 6000-6500. Over det, og en butikkny 13" Macbook Air til 9300,- blir mer appellerende.

 

Sleeve

 

Takk for flott svar. Får den for 2500kr da jeg kjøper av en som jobber som it-ansvarlig i en bedrift, og de har en ansatt som har sluttet:)

Takk for god hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...