Tronder84 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har akkurat fått kjøpt meg en MacBook 13". Jeg ønsker å kjøpe en ganske billig skinn/jukseskinn etui/sleeve/veske til denne. Helst svart eller brun. Har sjekket www.dx.com og andre nettbutikker, men finner ingen liksom. Vet du om noen? Kjøpte maskinen brukt, og den er 1 1/2 år. Spesifikasjoner: Prossessor 2,4 GHz Intel Core Duo Ram: 4 GB 1067 MHz DDR3 Skjermkort: NVIDIA Geforce 320m 256mb Skjerm: 13 Tommers Hardisk 250 gb Hva mener du er en god pris? Den er i perfekt stand. Ser ny ut. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ehm, du vil kjøpe en veske til den eller selge maskinen? Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Hehe:) Litt dårlig formulert av meg:) Jeg vil kjøpe en veske ja. Har kjøpt en maskin brukt med de spesifikasjonene, og lurer derfor på om jeg betalte "riktig pris". Kun 1 1/2 år:) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Vel, det er litt vanskelig å si, bl.a. ettersom modellen i seg selv er nesten tre år gammel (MC516*/A). Hardwaren er dermed også flere generasjoner gammel, og produktserien "Macbook" (uten pro-ending) er for lengst utgått. Likevel, en slik maskin vil jo være fullt brukbar den dag i dag, og Apple-produkter er vel kjent for langt tregere verdiavskrivning enn det meste annet. Jeg vil tro smertegrensen for hva jeg selv hadde betalt for en pent brukt variant ligger rundt 6000-6500. Over det, og en butikkny 13" Macbook Air til 9300,- blir mer appellerende. Sleeve Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Vel, det er litt vanskelig å si, bl.a. ettersom modellen i seg selv er nesten tre år gammel (MC516*/A). Hardwaren er dermed også flere generasjoner gammel, og produktserien "Macbook" (uten pro-ending) er for lengst utgått. Likevel, en slik maskin vil jo være fullt brukbar den dag i dag, og Apple-produkter er vel kjent for langt tregere verdiavskrivning enn det meste annet. Jeg vil tro smertegrensen for hva jeg selv hadde betalt for en pent brukt variant ligger rundt 6000-6500. Over det, og en butikkny 13" Macbook Air til 9300,- blir mer appellerende. Sleeve Takk for flott svar. Får den for 2500kr da jeg kjøper av en som jobber som it-ansvarlig i en bedrift, og de har en ansatt som har sluttet:) Takk for god hjelp. Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Takk for linken, men kunne tenkt med litt mer buissness-look. Litt skinn-look:) Vet du om noen? Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Det er en butikk på strømmen storsenter som selger akkurat dette. Litt classy brunt skinn. http://www.thonshopp...butikker/wyfee/ Edit: Wyfee er søster firmaet til eplhuset. http://www.eplehuset.no/produktkategori/266_19twenty8.aspx Faller disse i smak? Endret 28. februar 2013 av NatuRal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå