Frzr Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nå som cs 1.6 har kommet har også en del problemer kommet Problemet mitt er at jeg får fps dropp is cs og det gjorde den ikke i den forige versonen 1.5 Med tanke på at jeg så å si har det beste grafikk kortet på markedet og en veldig rask prosessor er det nesten flaut å komme med dette problemet. Jeg har tatt på cl_weather "0" noen andre consol kommandoer som hjelper?!?! (ikke r_drawviewmodel "0") Eventuelt andre ting jeg kan gjøre? Steam = cs1.6 = Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Sto et sted at hvis man skrev developer 1 også skrev fps_max 300 så fikk man ca 200fps :o har ikke prøvd så det før du nesten prøve ut selv Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 du må jo skjønne at det er mye trafikk på serverene! alle lagger! thats life! deal with it! Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 du må jo skjønne at det er mye trafikk på serverene! alle lagger! thats life! deal with it! Hva har nettverkslag med FPS å gjøre? Mvh. S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå