Mgut Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Tidligere i dag har har jeg prøvd apple ipad 2 32GB, og må si jeg va fornøyd når jeg brukte denne hos en kompis i dag. jeg likte vekta på den samt at den har en stor skjerm og høy oppløstning. etter jeg hadde prøvd den par timer så fikk jeg løst på et nettbrett så jeg lurer på hvilken nettbrett jeg skal kjøpe meg? noen specs jeg er ute etter * høy oppløst skjerm * lang betteri tid * god trådløs * stor skjerm Samma hvilken merke det er... pris: ikke mer en kr 4000,- Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Hvis det ikke haster bør du vente til senere i år når det kommer nye versjoner av iPad og iPad mini, eventuelt kjøpe iPad mini nå. Det kjekke med iPad mini er at den veier halvparten av en iPad og har mindre rammer rundt skjermen. Det kommer iPad mini med høyere oppløsning og kraftigere prosessor og iPad med mindre ramme rundt skjermen og kraftigere prosessor. Nexus 7 er ganske bra for 1995 kr. Jeg venter på iPad mini med høyere oppløsning. Inntil da bruker jeg en iPod 5.generasjon 64 GB. Endret 24. februar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 ipad mini, hvor stor skjerm er det på den? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hadde tatt Nexus 10 idag, evt nexus 7 om den blir for stor. Nexus 10 har 2560 x 1600 oppløsning om du er ute etter høy oppløsning. Liker du 7" er det vanskelig å gå feil med Nexus 7 mtp. prisen! 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 7,9 så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå