Tanoy Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei, jeg skal søke retur på ett produkt, men vet ikke hvordan man gjør det. Jeg forsøkte og finne det, det eneste jeg fant var dette(bilde) Er det rette plassen? Skal jeg bare skrive antall? Skal jeg ikke skrive returskjema eller noe sånt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er den rette plassen. Husk kontonr. i bunnen av skjemaet. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Må jeg ikke skrive hva som er feil med produktet? Eller ett skjema? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kanskje du skal lese infosidene på Komplett, i stedet for at vi må gjøre det for deg... "- Logg deg inn på "Min side". - Bruk så søkemotoren til å finne frem til ordren du skal registrer retur på. - Gå inn på ordren. - Oppe til høyre kan du velge SØK RETUR INNENFOR GARANTI/REKLAMASJON. - Velg antall av produktet som skal returneres og skriv inn bankkonto nr. ditt. * - Trykk REGISTRER MELDING PÅ VALGTE VARER. - Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen. - Fyll til slutt ut Auto-reply tracking nr. hvis du har vært i kontakt med oss pr. e-post ang. denne saken/returen. - Trykk VELG RETURADRESSE. - Sjekk at adressen din er riktig. - Trykk SEND RETURFORESPØRSEL." Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Når jeg skal sende inn varen MÅ alle delene som følgte med produktet også leveres tilbake Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er jo bare å kontakte de på [email protected] og spørre. Hvis det er snakk om Komplett-PC, så er det jo bare å levere tilbake det produktet som er defekt. Hvis du føler at du klarer å bytte det selv. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Det er vannkjølingen min som var ødelagt når jeg åpnet den.. så jeg lurer på om jeg bare skal levere inn selve kjøleren. Ikke viftene og det. For jeg hadde tenkt en ekstra vifte Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ja, send inn alt. Slike ting blir byttet i sin helhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå