Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Å leve med urininkontinens

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har du vurdert medisin som får blæren din til å slappe av? Det kan høres ut som du har det man kan kalle overaktig blære.

Nei, det har jeg ikke. Fastlegen sa ingenting om det og heller ikke urologen...Kjenner jeg blir forbannet når man svir av penger på fagfolk som viser seg å ikke være kompetente... Anonym poster: f9f0ad712dc6f99928605e11bf239a46

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det har jeg ikke. Fastlegen sa ingenting om det og heller ikke urologen...Kjenner jeg blir forbannet når man svir av penger på fagfolk som viser seg å ikke være kompetente... Anonym poster: f9f0ad712dc6f99928605e11bf239a46

Jeg ville prøvd det hvis jeg var deg, for hvis de ikke funker så er det bare å gi seg igjen. Slik medisin kan også være ett verktøy for å tilvenne blæren din til å holde på mer urin uten å gi deg signaler om at du må på do hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvor store mengder er det? Det er ikke uvanlig at det kommer noen dråper etter man er ferdig på do, og da spesielt i de situasjonene du nevner, når man setter seg osv.

Er det urinlokt du reagerer på ville jeg vært 100% sikker på at det ikke er luktesansen som lurer deg. Det kan faktisk være en mulighet. Anonym poster: c5b2c04b90fd5a21b2937b619b6b165a Anonym poster: c5b2c04b90fd5a21b2937b619b6b165a

Lenke til kommentar

Hvor store mengder er det? Det er ikke uvanlig at det kommer noen dråper etter man er ferdig på do, og da spesielt i de situasjonene du nevner, når man setter seg osv.

Er det urinlokt du reagerer på ville jeg vært 100% sikker på at det ikke er luktesansen som lurer deg. Det kan faktisk være en mulighet. Anonym poster: c5b2c04b90fd5a21b2937b619b6b165a Anonym poster: c5b2c04b90fd5a21b2937b619b6b165a

Det kommer såpass mye at det blir en flekk i trusa, neon ganger stor noen ganger liten. Etterhvert begynner det å lukte. Må som regel vaske penis og bytte boxer...Jeg vil ikke si det jeg plages med kan defineres som normalt... Anonym poster: f9f0ad712dc6f99928605e11bf239a46

Lenke til kommentar

Nei,

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal oppsøke en ny lege eller min fastlege som sendte meg til urologen...

Siden jeg er student har jeg fastlege på studiestedet mitt. Han er en erfaren og jeg tror han e grei... Men, når jeg presanterte problemet mitt til han, sa han eller gjorde han ingen annet enn å sende meg til urologen. Han nevnte vell at dette var den beste og mest spesialiserte urologen de hadde på handen også... Anonym poster: f9f0ad712dc6f99928605e11bf239a46

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...