Trixes Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei folkens! Nå til dags ser vi nye apper på markedet hele tiden. Man ville trodd at man hadde alle appene man trengte, men jeg føler alltid at jeg trenger noe nytt og noe bedre..! Innerst inne i deg er det sikkert en trang for en ny app, hva er det? Takk for svar. Mvh Nysgjerrigper Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 App som viser adresse, nummer og sånne typiske opplysninger du får fra 1881 osv. til iphone. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nysgjerrigper my ass. Du fisker etter ideer du kan utvikle, gjerrigper. Tenk selv. 2 Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nysgjerrigper my ass. Du fisker etter ideer du kan utvikle, gjerrigper. Tenk selv. Se på det som en mulighet, er det ikke åpenbart? Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Skal han få ideer må nok folk svare mere enn såpass, er nok litt mere arbeid i å produsere det enn å "få en ide". Lenke til kommentar
Trixes Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, er utrolig mye jobb. Det å lære programmering osv er ikke bare bare Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Savner en How-to app. Som forteller mange nyttige ting, istede for å laste ned en og en.. F.eks: Knytte slips, middagsoppskrifter, osv osv Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Vil ha en app som kan gjøre skjermen større. Skjermen kan gjerne være 50 eller 60 tommer når jeg har mobilen hjemme og 20 tommer når jeg sitter på toget. App-en må ikke koste mer enn 30 kroner og støtte første generasjons iPhone. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ser ut til at det bare finnes to sporings apper til W8. En altfor simpel og en ok en med store mangler og bugs. Sikkert fler enn meg som er villig til å betale noen kroner om noen lager en god en. Lenke til kommentar
Danihalvorsen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Når vil vi evt få vite når den kommer? På lanseringsdagen i usa? På lanseringsdagen i norge? 1 uke før? 2? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg skulle gjerne hatt en app som hjelper med matlagingen på dager hvor en ikke har tid til å gå i butikken. Ser for meg at en kan skrive inn de matvarene en har liggende og appen kommer så opp med forslag til hva du kan lage ut av nevnte varer + basisingredienser "alle" har. Det bør være oppskrifter av høy kvalitet, og mulighet for å sortere de etter vanskelighetsgrad og tidsforbruk. Appen bør også si noe om næringsinnhold. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det finnes en app som det. Matsjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå