RandiA Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Og da har jeg blogget litt om den begivenhetsrike turen.(Ble litt hastverksarbeid, om dere finner feil, så gi meg et hint) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Takk alle! Det ble en veldig hyggelig dag og nydelig vär. Så fine bilder dere har postet. Jeg liker spesielt: -Linda: Historier, Folkeliv og To vinduer. -Jann: Røros kirka og Smeltehytta. -Eivind: Gamle hus og panoramaet. -Nelson nr. 1, 6, 7 og 8. -Randi: Fine gatebilder og vinduet ble veldig flott. Mine kommer litt seint siden vi har värt i Stockholm noen dager: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Flott, Helena. Smart utsnitt du gjorde i 1. (tror jeg vil prøve å kopiere det for mitt bilde), 3.Kirken var fin fra den kanten, det fikk jeg ikke med meg.6. Veldig fin komposisjon her, du fikk med de på toppen også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Masse fine bilder her. Legger ikke ut noen denne gangen jeg, siden jeg ikke tok noe jeg er fornøyd med. Rakk jo ikke bli med så lenge, før det bar rett til kafe. :-) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Fine bilder Helena - bedre sent enn aldri! Du fikk fram detaljene i døra på keramikkverkstedet og takdekorasjonen veldig bra! Ellers liker jeg nr 6, 8 og 13 godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå