GXT Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ok, så jeg oppgraderte for ikke så lenge siden fra en HTC Desire HD til en Samsung Galaxy SII, og jeg fant nylig ut at minnekortet mitt har tatt kvelden. Da jeg undersøkte telefonen litt, fant jeg ut at den hadde 11GB med "USB-lagring"... Kan noen fortelle meg hva dette er/hvordan/til hva dette kan brukes? Beklager om dette er et dumt spørsmål, men det var vanskelig å finne en konkret og forståelig svar på hva dette er. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Tenker nok det er det interne minne til mobilen, altså at den har plass til rundt 11GB uten minnekort. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Takk for svar! Det må tydeligvis være en eller annen form for internminne. Det som forvirrer meg litt er at jeg har enhetsminne i tillegg, som ser ut til å være internminnet hvor alt ligger seg. Jeg har rett og slett ingen anelse om hvordan jeg utnytter USB-lagringen. Hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå