Gå til innhold

Trenge hjelp med AI Recovery Burner

Anbefalte innlegg

Hei,

Installerte AI Recovery Burner på pc-en min (asus N56VJ win8 64 bit) siden det ikke følgte med. Problemet er at når jeg skal bruke det til å brenne ut recovery dvd-er, så står det at recovery partitionen ikke eksisterer. Googlet litt og fant fram til denne youtube filmen: (Se fra 1.18)

Det viser han hvordan man skal få det til, men problemet mitt er at (når du ser det på 1.18) filen ChangeHd ikke er i den mappen som jeg har på pc-en :/.

Så det jeg lurer på er om noen som har hatt dete problemet før a man ikke får det til ? Og/eller om noen har den filen og kan ev sende det til meg om det går ?

Eller om det er noen som vet om et annet program som det går an å brenne ut recovery dvd-er med ?

Hadde vert fint å fått dette problemet løst :)

-bjornar93

Endret av bjornar93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Har aldri fått utbrenning av recovery DVDer til å virke noensinne. De fleste pc leverandører sender ut ferdige DVDer om du kontakter dem og sier at det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Har aldri fått utbrenning av recovery DVDer til å virke noensinne. De fleste pc leverandører sender ut ferdige DVDer om du kontakter dem og sier at det ikke fungerer.

Har snakket med asus og de sa at microsoft har gjort noe med windows 8 slik at AI Recovery Burner ikke fungerer :p... meen.. personlig skjønte ikke jeg hvorfor det ikke skal fungere og at asus evt ikke har lagt programmet slik at det skal fungere, hmm jaja :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ganske typisk, dessverre, men Asus sender vel ut recoveryplater til deg siden deres eget program ikke virker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ganske typisk, dessverre, men Asus sender vel ut recoveryplater til deg siden deres eget program ikke virker?

Mm det sa de ikke noe om då jeg kontaktet dem angående dette, meen.. det går fint :).. skal ikke slette recoverypartitionen som ligger på hdd-en som står i pcen då eg fekk den :).. Men det er alltids greit med recovery plater/dvd-er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...