raatass40 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Heisann jeg går i tanker med å kjøpe digitalt videokamera. Jeg har noen inntresante merker. Sony DCR-TRV60 nokså nytt på markedet. Sony DCR-TRV33. Sony DCR-TRV80.....Canon MV6IMC og Canono MVX10i . Panasonic NV-GS50 og Panasonic NV-GS70.jamye dette her kanskje, vet att noen av disse er nok bedre enn enkelte av disse som jeg har nevnt. Jeg skal hovedsaklig bruke det til vanlig filming, men også innedørs der kamera trenger mer belysning sent på kveld blir det sikkert også etter mørkets frembrudd, derfor er vel det beste føler jeg å ta kontakt med dere alle her inne fordi dere er privatpersoner som er mye kjekkere å lese om å diskutere enn dessa fagfolkene rundtom. Vet att Sony er en ener på nigtshoot filming, verre med Panasonic som sikkert ikke scorer så mye deg, men skulle hatt noen tips på Canon sin nightshoot, Dette ble ett langt innlegg men håper dere tar tid til å hjelpe meg På forhånd takk Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Unødvendig å skrive "HJELP ALLE SAMMEN ....". Alle vil ha hjelp, dette er grunnen til vi ikke hjelper deg. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg