Hveding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei. Har kjøpt meg GoPro Hero 2 outdoor, å det ser ut til at produktet ikke virker. Virker nesten som at det lever sitt eget lille liv.. Det vil fungere når det vil selv, å eller er det nyttesløst å trykke på knappene som er på kameraet. Har lest gjennom bruker manualen i håp om å finne et svar på dette. Har googlet litt å ser flere sliter med lignende problemer. Noen får ikke kameraet til å reagere i det hele tatt... Mitt fungerer av å til, å andre ganger er det umulig å få det på. Kan av å til fungere å ta ut batteriet, så sette det inn igjen. Håper noen her har en magisk løsning Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Mvh Patrick. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467655 Vil nesten henvise deg til denne tråden. Her kan du nok fyre innpå noen spm om GoPro hero 2 også. De gutta der inne har peiling. I mine ører hørest dette ut som en garantisak, da kameraet ikke fungerer. Mulig du burde levere det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå