Supopus Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har hørt at Foss vgs har et kjempebra miljø, men at det er så bra fordi det er så mange som går musikklinja, eller har musikkfag der.. går det an å ikke ha noe med musikk å gjøre, og trives der for det.. ? Vurderer å starte der og gå studiespesialisering.. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det eg veit om Foss VGS, er at dei har jamnt over gode resultat i fagolympiadane. Eg veit ikkje så mykje meir om skulen, men det tydar i alle fall på at det faglege nivået er høgt på studiespesialisering. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Såvidt jeg husker er det 2 paralleller med musikklinje og 4 eller 5 paralleller med studspes. Så "de fleste" går ikke musikklinja, men det gjør noe med miljøet på samme måte som det er 2+5 paralleller med dramalinje vs studspes på Nissen og den også gjerne kalles dramaskole på samme måte. Jeg ville ikke vært redd for å søke Foss om du ikke er veldig musikalsk. Cobos Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg går der på studiespess. nå, og kan anbefale deg denne skolen. et godt miljø og mye fellas skolen finner på, som eks. revy, aktiviteter, fosstival osv. Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Takk for svar Jeg tror jeg kommer til å søke Foss likevel ja Snakket også med flere andre som også skulle søke Foss uten å ha noe med musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå