toreae Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er det noen som vet om det er mulig å rediger / legge til favoritter i Nokia Kart / Drive. Eier 808, har 920 som arbeidstelefon. Om noen vil bruke tråden til andre spørsmål om Kart og Drive så er det fritt fram. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) I kart: Hold inne fingeren en plass på kartet og trykk på boksen som kommer opp. Velg stjerneikonet. Så er plassen lagt i favoritter. Endret 23. februar 2013 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Det var 1. Men om jeg ønsker å legge til 50, 100, eller 200 favoritter fra GPS-en min, hvilke muligheter har jeg da? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke sikkert det går, men prøv og gjøre det via maps.nokia.com Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Fra WPCENTRAL: "By far the coolest change with all apps is the HERE cloud integration. With Nokia making HERE applications available for other operating systems you can take your keep your favorites and preferences synced across a variety of devices." Takk til helsten2 920 tråden. Håper det blir brukanes for meg da. Nytt spørmål: Stemmer fartsgrensen i Drive? Sitter med en følelse at den er 1 år for gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå