Gå til innhold

Lesergalleriet er oppdatert!

Anbefalte innlegg

Endelig, etter alt for lang tid, er lesergalleriet oppdatert. Vi har nå lagt ut en hel side med casemods, og tar villig imot flere!

En liten smakebit:

98h.jpg

PS: for å komme fort med på lesergalleriet, ser jeg helst at dere sender inn bilder som er maks 800x600 pixler, samt thumbnails som er maks 150 pixler på lengste side. Da går det så mye, mye bedre! :)

Dere kan nyte mesterverkene her.

PS: det er kommet inn en del bidrag som bare består i et standard kabinett med ferdig vindu og et par katoder. Det er ikke casemod, det er montering av hardware! Disse bidragene er ikke tatt med. Noen tvilstilfeller kan det allikevel være - screeningen gikk fort i svingene!

Jeg anbefaler dere også om å hente litt inspirasjon fra tiden da casemod _var_ casemod! Da er denne linken et godt startsted...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... Merkelig at jeg ikke kom med der da...

Greit at jeg har skjært ut plexi-vindu i siden.. Men jeg har jo da montert inn strobelight som jeg har kobla på 230V i PSU, skjært hull til plexi i topp som jeg har montert 2stk 80mm vifter i og en åpen Hd som som synes under vinduet. Jeg har sjøl spikka hull til temp føler i fronten, og tre brytere som slår av og på strobe og vifter i kabinettet. Jeg har og fått motivmalt ene siden av kabinettet, og det har lidd sin del under dremelen.

Jeg sendte inn for 3-4 mnd siden, og så fortjener jeg ikke en plass her....???

Takk for det komplimanget liksom...

Fagerjord spesial eller??

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Neppe en "Fagerjord spesial", men heller en "P4G8X spesial". Har nemlig et aldri så lite hull i mitt mailarkiv... Men om noen mener de skulle vært med, er det bare å sende inn på nytt.

PS: vi jobber med å få automatisert casemod-galleriet. Da vil casemods bli lagt ut fortløpende, så snart vi har gått igjennom innsendte bidrag. I dag skjer dette manuelt, så det blir ikke alltid prioritert så høyt.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

noen som kan si meg hvem som lagde den fete viper kabinettet.. har gjort det selv, men ca 2 timer før ejg så bildet på overklokking, så jeg vil ha tilatelse av den personene først..

er litt redd får at noen vil kalle det herming.. noe jeg hater..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...