Cooky Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg har nylig nettopp oppdaget at jeg har fått Mild til kraftig rødhet på halsen. Det klør også noe grusomt noen ganger, og når det gjør det, så faller det av noe som er helt identisk med vanlig flass i hår. Noen som vet hva dette er, og eventuell tips til hva jeg kan gjøre for å kvitte meg med det? Endret 23. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
colert Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det kan være en soppinfeksjon, eller bare at huden din er tørr. Du bør gå til legen slik at de får sett på det. 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Høres ut som skabb. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Høres ut som skabb. ..skabb? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Du vet, små satans dyr som klør noe fryktelig og gjør huden din rød med flass....kan se ut som eksem med sår når de får spist fra seg litt. Er faktisk ganske vanlig.... Kommer ofte på bein og hals. men, De kan jo være at du ikke tåler nikkel heller....hvis du bruker smykker f.eks. Endret 23. februar 2013 av cmf_Tiger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå