AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har de siste månedene hatt tilbakevendende sår/sårskorper på innsiden av låret, venstre side. Ca 1-2 cm i diameter, røde, "ru" flekker. Gjør ikke vondt og klør ikke, så ganske sikker på at det ikke er herpes. Noen som har vært borti noe lignende eller har en ide om hva dette kan være? Anonym poster: 506e6da5ccc02dbfa2af4054d454431c Lenke til kommentar
allman Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 har ikke boxere som gnager (er for små)? smør på krem og bruk en løs boxer/ingen boxer når du skal legger deg, kanj hjelpe litt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Dette hadde jeg før. Fant ut at det var buksa jeg brukte. Prøv en annen bukse, og jeg kan love at det går bort igjen. Jeg vet den følelsen. Det er som når du går langt med en våt shorts. Men det er i hvertfall ikke herpes. Det er som regel i munn. Og et annet tips, er at du kan prøve å bruke stilongs. Da kan du se om det er gnissing som gjør det. Endret 23. februar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 dette har jeg alltid hatt, da jeg har mega store lår, konstant gnissing er deilig 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kan være f.eks: -Mekanisk friksjon ifra undertøy eller bukse -At du ikke vasker godt nok med såpe og vann og at det legger seg død hud der som angripes av bakterier -Sopp Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Takk for gode svar. Går i ganske tighte dressbukser til daglig så kan være det. Skal prøve å bytte litt og være ekstra nøye i dusjen! Anonym poster: 506e6da5ccc02dbfa2af4054d454431c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå