Gå til innhold

Optisk røykvarsler fra 59,- til 1590,-++?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde noen selgere fra Sector Alarm innom. Jeg har lenge vurdert alarm, så det er noe jeg vurderer å slå til på nå.

Men så ser jeg at i Grunnpakken deres er det kun en røykvarsler. Jeg har 2 plan i leiligheten min, så jeg tenker at jeg trenger minst en i hver etasje.

Det var da jeg fikk sjokk. For i Sector Alarm koster det 1590,- pluss 20 kr pr mnd for en ekstra røykvarsler. Ok, jeg skjønner de 20 kr pr mnd, for da står de for alt vedlikehold på den (batteri, utskiftning etter 5 år osv). Men 1590,-???

Er det noen som vet om det er noen praktisk forskjell på optiske tøkvarslere? Ser at man kan få en på Jula for 59,- kr. Vet at man kan få seriekoblede osv, og jeg regner med at den fra Sector Alarm er tilknyttet sentralen deres. Men alikevell.

Er det noe praktisk forskjell på optiske røykvarslere, eller betaler man bare for tryggheten av at Sector Alarm får beskjed når det brenner og jeg ikke er hjemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sector selger billige grunpakker med lite innhold. Viss du skal ha noe ekstra så blir det fort dyrt. Hos Securitas-Direct får du med 2 røykvarselere og du kan utvide med flere uten ekstra månedsavgift.

Viss det kun er røykvarslere du trenger hadde eg vurdert Verisure Smokebox. Den koster litt men du slipper månedsavgift og du får SMS/Epost ved utløst alarm.

http://www.securitas-direct.no/verisure-technology/boligalarm-gj%C3%B8r-det-selv/verisure-smoke-box.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...