tomacro Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Ettersom jeg ikke finner noen tråd til dette nettbrettet, lager jeg denne. Det er flere ting jeg lurer på, etter å ha skaffet meg et nettbrett. 1: Vibrasjonen på tastene hvis jeg skriver på nettet funker ikke? Alt er på som det skal ,men ingen vibrering?. Har dere et annet type tastatur innstalert kanskje dere som får det til å funke? 2: Oppløsingen er noe dårlig i enkelte apps skyldes det at det er mobilapper som egentlig er tilegnet for disse appene? som f,eks tv2sporten? Eller fins det et sted der det står hva som er tilpasset til dette nettbrettet? Opplever at enkelte sider ikke vil roteres en gang. 3: Jeg har en finger på skjermen og flytter litt på nettbrettet, der den begynner å zoome inn ,er det ikke 2 fingere som må være på skjermen for at dette skal skje? Litt plagsomt, der jeg bare prøver å lese en avis, så begynner den å zoome når bare en tommel er på skjermen. Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Ettersom jeg ikke finner noen tråd til dette nettbrettet, lager jeg denne. http://www.diskusjon...owtopic=1424640 Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå