Pippi123 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nebbete Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pippi123 Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Dette er mitt aller første bilde - og som jeg har jobbet med i Lightroom. Bilde er tatt med EOS D400D. Kommentarer mottaes med takk :-) Vil gjerne lære .... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Flotte farger og spennende /annerledes komposisjon på det her syns jeg Har du croppet det mye? Jeg ville kanskje prøvd å ta det med litt høyere ISO for å unngå støy i bildet, og prøvd å få hele nebbet i fokus (enden er så vidt ute av fokus her). Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Stilig utsnitt! Noget utskarpt, og en del støy, særlig i det mørke partiet oppe til høyre. Antar at beskjæringen har vært hard.... . Lenke til kommentar
Pippi123 Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Her var utsnittet det viktigste for meg :-) fikk det bare for meg at det måtte bli sånn. Bildet er nok både for mørkt og for uskarpt, og det er første gang jeg bruker Lightroom. Men moro var det - også håper jeg å lære mer om ISO, blenderåpning og lukkerhastighet etterhvert. 3 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Velkommen med ditt første bilde Spennende start dette. Fargestøy/støy og litt ute av fokus. Pluss for snø på tuppen av nebbet og tett utsnitt som gir ett litt annerledes bilde av anda. Bra ! Lenke til kommentar
Pippi123 Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Takk for tilbakemeldinger - Synes utsnittet ble kult med snø på nebbet og det svarte som ser ut som et øye. Nå har jeg meldt meg på kurs i naturfotografering med Dagfinn Kolberg - der håper jeg å lære masse :-) Lenke til kommentar
Pippi123 Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Takk for tilbakemeldinger, synses utsnittet ble kult selv :-) Nå har jeg meldt meg på kurs i naturfotografering med Dagfinn Kolberg - og håper å lære masse :-) Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Flotte farger og spennende /annerledes komposisjon på det her syns jeg :)Har du croppet det mye? Jeg ville kanskje prøvd å ta det med litt høyere ISO for å unngå støy i bildet, og prøvd å få hele nebbet i fokus (enden er så vidt ute av fokus her). LAVERE ISO for å unngå støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg