Gå til innhold

5mW laserpenn fra eBay?


SukmaiDik

Anbefalte innlegg

Kjøpte en 5mW grønn laserpenn fra eBay for 4.99 dollar. Link: http://www.ebay.com/itm/180616734252?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Jeg bare lurer på jeg egentlig kan forvente meg. Hvor langt lyser den? Er den synelig i mørket? Har lest den laser tråden med over 100 sider, men ingen av linkene funker etter det ble ulovelig i de fleste land.

Er den for sterk for å leke med katten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lyser nok ett par kilometer. Nei du kan ikke se strålen i mørke ved mindre den lyses i røyk eller tåke.

 

Du kan sikkert leke med katten, men ikke lys den i øynene og kanskje ikke i knall hvite rom (lyset reflekteres ganske sterkt) men du skal jo seff ikke lyse katten i øynene med noe som helst laser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hei jeg har enn sånn kjøpte en akkurat lik i tyrkia XD di er ganske sterke lyser en god distanse kan selv se psikken i lys ute når det er sol kan nok leke med katten jeg lekte med lillebror XD han var helt vill di er ganske greie kan brukes er gode på presentasjoner :)

hva ga du får den?
Lenke til kommentar

kjøp heller fra http://dx.com/c/flashlights-lasers-999/lasers-911 (dealexteme.com), har handlet en del lasere derifra. kjøpte en på 10mw som viser strålen godt til og med i mildt dagslys.

 

men ikke vær han idioten som lyser på fly, biler, busser og folk da!

nah DX er overpriset. Jeg bruker DealExtreme som en katalog før jeg kjøper ting på eBay. Men jeg er ikke han idioten du snakker om :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Top rated seller fra eBay er ett mye bedre alternativ en Dealextreme, du får mest sannsynlig produktet ditt MYE tidligere inkludert at dealextreme er "svartelistet" av tollerne, de driter i hva de skriver av verdier på pakkene og "gift" markeringen dems som bare er bullshit :p

Det er var korrekt for noen år tilbake. Nå skriver DX så si korrekt pakkeverdi på pakkene.

 

Selv kjøpte jeg en 200mW grønn laser. Var moro den første stunden.. helt til det var noen unger som begynnte og lyse på helikoptere \ fly.

Lyser nå iallefall ekstremt langt.

 

Ikke lys på personer iallefall. Kan være ekstremt farlig. Spesielt om du lyser på god avstand, da blir den lille grønne prikken flere ganger så stor som hva den er på et par meters hold..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...