SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Kjøpte en 5mW grønn laserpenn fra eBay for 4.99 dollar. Link: http://www.ebay.com/itm/180616734252?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Jeg bare lurer på jeg egentlig kan forvente meg. Hvor langt lyser den? Er den synelig i mørket? Har lest den laser tråden med over 100 sider, men ingen av linkene funker etter det ble ulovelig i de fleste land. Er den for sterk for å leke med katten? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Den lyser nok ett par kilometer. Nei du kan ikke se strålen i mørke ved mindre den lyses i røyk eller tåke. Du kan sikkert leke med katten, men ikke lys den i øynene og kanskje ikke i knall hvite rom (lyset reflekteres ganske sterkt) men du skal jo seff ikke lyse katten i øynene med noe som helst laser. 1 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Grønn laser er ulovelig i Norge, just saying Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Takk for rask tilbakemelding. Har tenkt til å bare ha en svak laser for å sjekke hvordan den er. Så skal jeg kanskje kjøpe en dyrere/bedre laser senere. Grønn laser er ulovelig i Norge, just saying siden når? (kilder?) Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Grønn laser er ulovelig i Norge, just saying Kilde? Gjerne lovdata.no. - Kolbjørn EDIT: Link til lovdata.no Endret 23. februar 2013 av CoolBeer 1 Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 hei jeg har enn sånn kjøpte en akkurat lik i tyrkia XD di er ganske sterke lyser en god distanse kan selv se psikken i lys ute når det er sol kan nok leke med katten jeg lekte med lillebror XD han var helt vill di er ganske greie kan brukes er gode på presentasjoner Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 hei jeg har enn sånn kjøpte en akkurat lik i tyrkia XD di er ganske sterke lyser en god distanse kan selv se psikken i lys ute når det er sol kan nok leke med katten jeg lekte med lillebror XD han var helt vill di er ganske greie kan brukes er gode på presentasjoner hva ga du får den? Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 husker ikkje helt men du var vel i tyrkia di selger dem rundt over alt der egentlig jeg tror jeg ga 70 kr for den husker ikkje helt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Grønn laser er ulovelig i Norge, just saying Nei, privatpersoner kan eie opp til og med 5 mW Endret 23. februar 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Pjo, ble litt engtelig med tollen og sånt nå jeg. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 kjøp heller fra http://dx.com/c/flashlights-lasers-999/lasers-911 (dealexteme.com), har handlet en del lasere derifra. kjøpte en på 10mw som viser strålen godt til og med i mildt dagslys. men ikke vær han idioten som lyser på fly, biler, busser og folk da! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Top rated seller fra eBay er ett mye bedre alternativ en Dealextreme, du får mest sannsynlig produktet ditt MYE tidligere inkludert at dealextreme er "svartelistet" av tollerne, de driter i hva de skriver av verdier på pakkene og "gift" markeringen dems som bare er bullshit Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 kjøp i tyrkia det er billig og du får det med deg eller jeg gjorde hvertfall det ps: prut mye Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 kjøp heller fra http://dx.com/c/flashlights-lasers-999/lasers-911 (dealexteme.com), har handlet en del lasere derifra. kjøpte en på 10mw som viser strålen godt til og med i mildt dagslys. men ikke vær han idioten som lyser på fly, biler, busser og folk da! nah DX er overpriset. Jeg bruker DealExtreme som en katalog før jeg kjøper ting på eBay. Men jeg er ikke han idioten du snakker om 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 kjøp i tyrkia det er billig og du får det med deg eller jeg gjorde hvertfall det ps: prut mye Ja for en billett til fuckings Tyrkia er jo billig, for det første for du bare dritt på gata der og jeg skal love deg du får bedre pris på eBay. Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Ja for en billett til fuckings Tyrkia er jo billig, for det første for du bare dritt på gata der og jeg skal love deg du får bedre pris på eBay. lol, sitter i tyrkia nå xD Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 åja Men nei ikke kjøp på gata i Tyrkia. 1 Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 du kan være heldig og så spør om du kan prøve laseren i tyrkia før du kjøper da Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Nei, privatpersoner kan eie opp til og med 5 mW Nei, privatpersoner kan ha opp til og med 1mW i det offentlige rom. http://www.nrpa.no/e...:0:6281:1:::0:0 Endret 23. februar 2013 av xylitol Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Top rated seller fra eBay er ett mye bedre alternativ en Dealextreme, du får mest sannsynlig produktet ditt MYE tidligere inkludert at dealextreme er "svartelistet" av tollerne, de driter i hva de skriver av verdier på pakkene og "gift" markeringen dems som bare er bullshit Det er var korrekt for noen år tilbake. Nå skriver DX så si korrekt pakkeverdi på pakkene. Selv kjøpte jeg en 200mW grønn laser. Var moro den første stunden.. helt til det var noen unger som begynnte og lyse på helikoptere \ fly. Lyser nå iallefall ekstremt langt. Ikke lys på personer iallefall. Kan være ekstremt farlig. Spesielt om du lyser på god avstand, da blir den lille grønne prikken flere ganger så stor som hva den er på et par meters hold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå