Gå til innhold

Youtube som fritidsaktivitet


0wner170

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg har nå startet opp kanalen min, og under er min første video. Gjerne subscribe og alt det der :p Mer kommer etterhvert :)

 

 

Meget kul video, har ikke sett så mye av den men bra gameplay og kvalitet! :thumbup:

 

Hva brukte du for å recorde og redigere? Er bare nysjerrig. :p

 

Edit: Dumt du har fornorsket FC3. Amerikanere vil ikke ha sjangs på å forstå hva slags "giberish" som subbet.

 

kult litt dumt du ikkje har mic da

 

Det er ikke noe dumt om han ikke bruker mic. Det her er typisk "no commentary" video.

No commentary sier jo i seg selv at det ikke er commentary men bare gameplay, noe enkelte personer her i verden finner med attraktivt enn med commentary f.eks. Personlig foretrekker jeg commentary men det er også enkelte momenter hvor jeg bare har lyst til å se gameplay uten å måte høre stemme. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Monstercat er ganske snille når det gjelder å la youtubere bruke musikken dems. Men man må søke tror jeg

 

ByeByeCopyright også bl.a.

 

 

Hadde vært fint om jeg fikk noen subs og likes :)

 

Den tredje videoen er den beste. Har begynt med redigering, og opptak av lyd begynner i morgen.

 

Subs og likes kommer etterhvert skal du se. ;)

 

Hva recorder du med? Som sagt, nysgjerrig. Antar du bruker fraps?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

 

ByeByeCopyright også bl.a.

 

 

 

 

Subs og likes kommer etterhvert skal du se. ;)

 

Hva recorder du med? Som sagt, nysgjerrig. Antar du bruker fraps?

Tenkte nå mer på folk her inne. Bruker fraps ja. Rekorder i 1080p uten problem, og komprimerer + begynt med å rediger med windows movie maker foreløpig. Den første biffen brukte 7 timer på opplasting. Den tredje etter komprimering, tok en halvtime :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Intro'en din er litt i det tynneste laget... Altså, litt stygg for å si det slikt, no hard feelings.

Prøv å få noen til å mekke deg en skikkelig en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Øvelse gjør mester afterall. Men men, har man begynt en serie med commentary eller utenså avslutter man den slik også. Ellers vil det virke klønete og uprofesjonelt. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...