0wner170 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Dere må bare stå på! Jeg driver selv med YouTube på fritiden og kommer til å gjør mye commentary snart. Vil bare gi dere et tips, vær obs på uttale og ikke bruk ord som dere ikke forstår. Holder dere på en stund så vil dere nok komme langt. Ikke gi opp selv om dere ikke får viewers eller subs med det første, dem kommer strømmende inn etterhvert. Uansett, lykke til! Takk, Dette varmer hjertene vore Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Husk på det kromskallen sa, for det er faktisk veldig sant Har faktisk tenkt til å begynne med youtube selv jeg. Begynner en gang i løpet av neste måned, og får se hvordan det går Når det kommer til grammatikken, er det aldri en unnskyldning for å skrive "dårlig". Jeg er ikke veldig god innenfor grammatikk selv, men jeg prøver da å skrive noe forståelig Hvis du vil ha steam-navnet mitt, må du kontakte meg gjennom pm. Jeg vil helst unngå at noen venner skal finne ut at jeg "henger" her inne Ikke gi opp, men fortsett sånn dere gjør nå. Husk å legge alle videoer i spillelister, og gi titlene ordentlige navn. Inkluder publikum ved å for eksempel svare på comments, enten in-game eller i feltet under. Husk også å prate forståelig for oss som ser på, og ikke sånn du alltid ville prata med vennegjengen. Jeg pleier som regel å hoppe over folk som gjør det. Men men. Det er alltid rom for forbedring, og det er aldri en perfekt youtube-kanal. Fortsett sånn, og lykke til Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Husk på det kromskallen sa, for det er faktisk veldig sant Har faktisk tenkt til å begynne med youtube selv jeg. Begynner en gang i løpet av neste måned, og får se hvordan det går Når det kommer til grammatikken, er det aldri en unnskyldning for å skrive "dårlig". Jeg er ikke veldig god innenfor grammatikk selv, men jeg prøver da å skrive noe forståelig Hvis du vil ha steam-navnet mitt, må du kontakte meg gjennom pm. Jeg vil helst unngå at noen venner skal finne ut at jeg "henger" her inne Ikke gi opp, men fortsett sånn dere gjør nå. Husk å legge alle videoer i spillelister, og gi titlene ordentlige navn. Inkluder publikum ved å for eksempel svare på comments, enten in-game eller i feltet under. Husk også å prate forståelig for oss som ser på, og ikke sånn du alltid ville prata med vennegjengen. Jeg pleier som regel å hoppe over folk som gjør det. Men men. Det er alltid rom for forbedring, og det er aldri en perfekt youtube-kanal. Fortsett sånn, og lykke til Takk, for alt som har blitt sagt skal prøve på det dere sa, skal øve på grammatikken og gjøre mitt beste. har litt dorleg maskin så rendering tar lang tid , og så kan eg ikkje svare på comments når eg ikkje får nokon XD ps: god påske til alle Endret 30. mars 2013 av 0wner170 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Min er beast på rendering. God påske ja. Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Min er beast på rendering. God påske ja. har ganske dorleg prossesor. i3 fml XD skaffer meg bedre etter komf Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hvis du ser i signaturen min, vil nok den bli enda mere beast når jeg får bygd den på mandag 1 Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Hvis du ser i signaturen min, vil nok den bli enda mere beast når jeg får bygd den på mandag ser skikkelig nice ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Hvis du ser i signaturen min, vil nok den bli enda mere beast når jeg får bygd den på mandag i5 og 7970 kontra i7 og 2x 7970? Jeg tar prinsessa og halve kongeriket lett. Gå inn på profilen min for detajlert info. Endret 30. mars 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hehe. Har ikke sett på din enda. Er på mobil, så jeg har ikke alle funksjonene her :/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Men da forstår jeg. Endret 30. mars 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hvem er det som plusser alle innlegg her? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Koselig med ryktepoeng. Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 viss noen lurte, så kan jeg ikkje laste opp videoer har nettop bestilt ny mic Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 er det noen som her lyst å være med å lage videoer med meg nå leste ikke jeg lenger enn den men jeg vil bli med og jeg kunne nok begynt med youtube spiller minecraft veldig mye selv og elsker alle spill:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 viss noen lurte, så kan jeg ikkje laste opp videoer har nettop bestilt ny mic Hvilken da? Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hvilken da? en som skulle være gnaske god og fra dx plz ikkje klag ps: grammatikken min sug på mobil nå leste ikke jeg lenger enn den men jeg vil bli med og jeg kunne nok begynt med youtube spiller minecraft veldig mye selv og elsker alle spill:P ja må nok diskuter litt med han andre må legge deg til på skype å litt sånt så kan vi avtale fra der ta det i privat chat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 en som skulle være gnaske god og fra dx plz ikkje klag ps: grammatikken min sug på mobil Ser det, du burde heller ta deg tid til å skrive skikkelig god gammeldags bokmål, gutt! Uansett, DX? Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Deal xtreme, denne var det http://dx.com/p/hi-fi-dynamic-microphone-for-pc-3-5mm-jack-11104 Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ser det, du burde heller ta deg tid til å skrive skikkelig god gammeldags bokmål, gutt! Uansett, DX? btw står den er god til podcasting og den er god mellom skype og vi recorder multichannel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå